کد خبر 407601
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷

اسامی داوران دیدارهای دو نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران دیدارهای تراکتورسازی ایران - نسف‌قارشی ازبکستان و السد قطر - فولاد ایران از سری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیارا که فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، اعلام کرد.

گروه D:
تراکتورسازی ایران - نسف ازبکستان، ساعت 18:00، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

داور وسط: محمد تقی الجعفری (سنگاپور)
کمک داور اول: لیم کوک هنگ (سنگاپور)
کمک داور دوم: رونی کوه مین کیات (سنگاپور)
داور چهارم: فو چوان هوی (سنگاپور)

تلال مهد از اردن به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و اونی عبدالکریم سید هاسونه از اردن به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

در دیدار برگشت تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان که 18 فروردین‌ماه برگزار شده بود، خالد شفیعی (دقیقه 52)، شاهین ثاقبی (دقیقه 77) و حامد لک (دقیقه 88) از سوی داور کارت زرد دریافت کرده بودند که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر تیم تراکتورسازی را در بازی بعدی همراهی نخواهند کرد.

فرشاد احمدزاده هم در دقیقه 93 به دلیل رفتار خشونت آمیز یک کارت قرمز دریافت کرده بود که براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن در دیدار پیش روی تراکتورسازی مقابل نسف‌قارشی ازبکستان، محروم خواهد بود.

گروه C:
السد قطر - فولاد ایران، ساعت 20:30، ورزشگاه جاسم بن حامد دوحه

داور وسط: مهد امیرالایزوال بن یعقوب (مالزی)
کمک داور اول: موهد یسری بن محمد (مالزی)
کمک داور دوم: عزمان بن اسماعیل (مالزی)
داور چهارم: سوهیزی بن شکری (مالزی)

اسلاموف دولتمند از تاجیکستان به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و کالپاکو ویکتور از قرقیزستان به عنوان ناظر تیم داوری در این دیدار حضور خواهند داشت.

براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا لئوناردو مساریچ در بازی قبلی فولاد ایران مقابل الهلال عربستان که 19 فروردین‌ماه برگزار شده بود، در دقیقه 57 به دلیل رفتار غیرورزشی از سوی داور کارت زرد دریافت کرد و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس